ספת אירוח – במה היא יכולה לסייע?

לפני שתבחרו רהיטים חדשים לבית יהיה עליכם לחשוב על היתרונות שלהם. חלק נכבד מהרהיטים בביתכם יהיו כאלה שאין להם תמורה מיוחדת לעומת אחרים. אם כבר תעמיסו את הבית ברהיטים, מוטב כי תמקסמו את התועלת מכל אחד מהם. הגיע הזמן להחליף את הספה הישנה שכבר עשתה את שלה? עליכם לזכור כי הספה היא אובייקט משמעותי שאי אפשר להטיל לגביו דופי. הספה ממוקמת במרכז הסלון, כך שהיא מיד מושכת את תשומת הלב של האורחים. מה שיהיה עליכם לעשות זה לחשוב איזה ספה חדשה תהיה הנכונה והמתאימה. ספת אירוח היא הספה המושלמת לבית שלכם בגלל שהיא מספקת המון מעבר. לא מדובר רק על ספה שעליה תוכלו לשבת יחד עם בני משפחה או חברים קרובים.

 

ספת אירוח לשדרוג הסלון

קודם כל עליכם להבין כי ספות אירוח הן ספות שאמורות לשדרג את הסלון. הספה כשלעצמה היא ספה מעוצבת, כזאת שתוכלו להתאים אותה לטעמכם האישי. בדיוק כמו שאתם מתאימים ספות אחרות אותן הייתם יכולים לרכוש. לא תמצאו את עצמכם במצב בו אתם מוותרים על הדברים הבסיסיים שחשובים לכם. בחנות הרהיטים  Sleeperz תוכלו למצוא מגוון רחב של ספות נפתחות בהתאמה אישית. רק תבחרו את הספה שלדעתכם תהיה האידיאלית לשאר הרהיטים שכבר נמצאים בבית ולא תרצו להחליף אותם.

 

קל לארח אורחים בבית

מה הבעיה העיקרית שמעסיקה אתכם כאשר אנשים רוצים להתארח אצלכם? הבעיה העיקרית היא שלא תמיד יהיה לכם מספיק מיטות ללינה. ספת אירוח נפתחת למיטה מהווה את הפתרון המושלם לבעיה הספציפית הזאת. את הספה שעליה ישבתם יחד עם אותם אורחים תוכלו לפתוח למיטה. המנגנון המתקדם של הספה יאפשר לכם לעשות זאת בקלות, מבלי שתצטרכו לשבור את הראש. פתאום תראו עד כמה זה קל ופשוט לארח בני משפחה וחברים אצלכם בבית.

 

חיסכון משמעותי במקום

אם הבית צפוף, אין סיבה להעמיס עליו יתר על המידה עם רהיטים רבים. כולנו מבינים כי הרהיטים הנבחרים צריכים להיות כאלה שיש להם תועלת גבוהה. ספת אירוח היא אחד מהרהיטים המושלמים לדירות קטנות ובתים צפופים. מה שתצטרכו לעשות זה רק לשים את הספה החדשה במיקום הנכון. הספה תאפשר לכם לוותר על המיטה הזוגית הגדולה שהייתה תופסת מקום רב.

 

ספות נפתחות במגוון מחירים

בחנות  Sleeperz תוכלו למצוא מבחר ענק של ספות נפתחות למיטה. אותן ספות אירוח מגיעות במחירים גמישים, כאלה שתוכלו להתאים אותן אליכם. תוכלו לבחור את הסכום אותו תהיו מוכנים לשלם על מנת להחליף את הספה הישנה. ככל הנראה תמצאו בסכום סביר ספה מעולה שתעשה את העבודה מעל ומעבר למצופה מנקודת המבט שלכם. לא רק שהספה תהיה ספה מעולה לישיבה, היא תאפשר לכם לישון עליה בכל זמן נתון.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
כלי עבודה

איך נבחר את מסור השולחן שמתאים לנו

מחפשים מסור שולחן מקצועי? לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסור הראשון שיוצע לכם, חשוב שתכירו את סוגי המסורים השונים על כלל ההבדלים ביניהם. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מסורים המיועדים לצרכים משתנים. איך תדעו לבחור נכון? ריכזנו עבורכם את כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני שאתם יוצאים לרכוש את המסור שלכם.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!