אם כבר מזרנים, אז מזרני פולירון

השינה היא חלק עצום בחיים שלנו. אבל כמו שהיא מהווה חלק כה חיוני בחיים, כמעט כולנו חווים בעיות שינה שבאות והולכות בשלב זה או אחר בחיים. לעיתים זה כתוצאה מסטרס (מצב דחק) בעבודה או בחיים, לעיתים זה עקב מחלה או בעיה בריאותית, ולעיתים זה פשוט משימוש במיזרן לא נכון שיוצר אי נוחות וקשיי שינה. מזרני פולירון הם הבחירה של מי שמחפש לשדרג את איכות השינה שלו בכדי לוודא כי החלק החשוב הזה בחיים מקבל את המענה הנכון.

היתרונות של פולירון רבים, והם מתבססים על ניסיון של שנים רבות בשוק. הידע המצטבר וההבנה של התחום ברמה הטכנולוגית והאנושית מאפשרים להם לייצר עבורנו מזרנים ברמה הגבוהה ביותר בעולם, מה שמשליך ישירות על איכות השינה שלנו, ומשם על איכות החיים שלנו.

החשיבות של שינה טובה:

לא לחינם הגוף שלנו (וגם המוח שלנו) דורש לישון מדי יום. השינה חיונית מהרבה מאוד סיבות, ואנו נמנה רק כמה מהן, כדי לסבר את האוזן, ולעודד אתכם לקחת ברצינות רבה את איכות השינה שלכם:

  • בריאות הנפש – הקשר בין דיכאון לבין חוסר שינה כבר התגלה והוכח כמה וכמה פעמים. שינה טובה ובריאה תומכת בשמחת החיים וביכולת שלנו לייצר את הכימיקלים החיוניים בכדי לחוות שמחה, שלווה ורוגע, שהם, לפני הכול, הבסיס לחיים טובים
  • שיקום השרירים – אופנת פיתוח הגוף ושמירה על כושר גופני לא עלו סתם למודעות בעולם. בריאות הגוף תלויה באיך אנחנו מתנהגים עם הגוף, ושיפור המדדים תלוי הרבה מאוד בביצוע פעילות גופנית. אך ביצוע הפעילות, כגון ריצה, שחיה, חדר כושר וכיו"ב, לא עוזרים בדבר, ואף עלולים לפגוע, במידה ולא ישנתם דיו. הסיבה העיקרית היא שזה דווקא בזמן השינה שהשרירים נבנים והגוף מתחדש ומשתפר בהתאם לדרישות החדשות בהן הוא פגש. לכן, אימוני כושר גופני ללא שינה מספקת הם לא טובים לנו, אלא ליהפך
  • ריכוז – כמות האנשים המתלוננים על הפרעות קשב וריכוז בעולם הולכת וגדלה מדי שנה ושנה. זה גם ניכר בכמות הכדורים שאנשים לוקחים לצורך שיפור הריכוז שלהם בישראל ובעולם כולו, כמו גם בסוגי התרופות שמגיעות לשוק. שינה עמוקה ובריאה עוזרת בצורה ישירה לריכוז שלנו, ומורידה את הצורך בעזרים כימיים, בלימודים ובעבודה כאחד.

למה דווקא פולירון?

כפי שכבר אמרנו, פולירון מחזיקים בניסיון של שנים רבות, ומכאן במוצרים ברמה גבוהה מאוד. מזרני פולירון מגיעים עם אחריות של 15 שנה, אחריות ארוכה שרק חברה שיודעת שהמזרנים שלהם הם ברמה הגבוהה ביותר יכולה לתת ללקוחותיה.

מעבר לאחריות הארוכה, החברה מציעה את המזרנים שלהם לתקופה של שלושים ימי ניסיון, ללא כל התחייבות מצד הלקוח, מה שאומר שיש לכם הזדמנות לבדוק האם המזרן שבחרתם מושלם עבורכם, ורק אז להחליט.

עיצוב פנים אריק סלומון

עיצוב פנים אריק סלומון

אריק סלומון מעצב וגרפיקאי. בוגר לימודי עיצוב ואדריכלות, מנהל מייסד המרכז לעיצוב פנים בשראל - המקום המקצועי ביותר בעולם העיצוב, אדריכלות ונוף.

צרו איתנו קשר
השאירו פרטים או התקשרו כבר עכשיו והמומחים שלנו יסייעו לכם!
צרו איתנו קשר​
מאמרים אחרונים מהבלוג
וילונות בד

איך לשדרג את עיצוב הבית עם וילונות בד?

וילונות הם אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב הבית. הם תורמים רבות לאווירה ויש להם גם תפקיד שימושי. וילונות יפים ומתאימים לעיצוב הבית מעניקים לחלל נופך נפלא של תחושת נעימות וחמימות. . במאמר זה נדבר על החשיבות של וילונות בבית ואיך נבחר את הוילונות הכי מתאימים לבית שלנו.

למאמר המלא »
צרו איתנו קשר
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!